Research Project

Ερωτηματολόγιο έρευνας

 Για τις ανάγκες της ερευνητικής εργασίας χρειάστηκε να δημιουργηθεί ένα ερωτηματολόγιο για την αποκόμιση σημαντικών απόψεων πάνω στα κινούμενα γραφικά και πως εμπεριέχονται στην διαφήμιση.
Στο παρακάτω link μπορεί ο οποιοσδήποτε να το συμπληρώσει και να συμβάλει στην ολοκλήρωση της έρευνας.

Διαφημιστική προσέγγιση νεαρών ηλικιών μέσα από την χρήση κινούμενων γραφικών

Η νέα γενιά σε σύγκριση με παλαιότερες γενιές είναι περισσότερο εξοικειωμένη με ηλεκτρονικές συσκευές, εικονικούς κόσμους, δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης, βίντεο παιχνίδια και γενικότερα η καθημερινότητα εμπεριέχει εμπειρίες εικονικών κόσμων

Πολλές διαφημίσεις σήμερα προβάλουν εικόνες και γραφικά με τα οποία είναι εξοικειωμένες οι ομάδες στόχοι (π.χ : Αποστολή sms μέσω κινητού)  και αποσκοπούν στην άμεση επικοινωνία μηνυμάτων στους καταναλωτές. Αυτή η πρακτική φαίνεται να οδηγεί σε αποτελεσματικότερες διαφημίσεις μικρής διάρκειας και κόστους για την  προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στους καταναλωτές.

Η αναφορά αυτή, επιχειρεί την ανάλυση των κινούμενων γραφικών(Motion Graphics) στην διαφήμιση, τα χαρακτηριστικά τους καθώς επίσης και τρόπους σχεδίασης των σύγχρονων διαφημίσεων για την επίδραση τους σε νέους καταναλωτές. Μέσω αυτής της διαδικασίας, προκύπτουν κάποιες προτάσεις όσο αναφορά τα κινούμενα γραφικά και την χρήση τους στον τομέα της διαφήμισης.

Το πρακτικό κομμάτι της έρευνας θα εξετάσει την ορθότητα της χρήσης των κινούμενων γραφικών στην διαφήμιση καθώς θα  προκύψουν κάποια τεκμηριωμένα συμπεράσματα χάρη στην χρήση ερωτηματολογίου.

Λέξεις κλειδιά:
Νέα γενιά, Κινούμενα γραφικά ,Διαφημιστική προσέγγιση, έρευνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου